Poveikio laboratorija – bendras „Gerų Norų“ ir „Luminor“ banko projektas – kviečia į socialinio poveikio matavimo ir valdymo mokymus, skirtus pilietinėms organizacijoms ir socialiniams verslams. Programos tikslas – padėti profesionalams išmatuoti ir sustiprinti savo kuriamą poveikį. Mokymų metu dalyvaus ne daugiau nei 10 organizacijų. Turėsite pakankamai laiko išmėginti įgytas žinias ir atlikti matavimus, kuriuos pristatysite baigiamojoje „pitchingo“ sesijoje su galimybe gauti finansinę paramą

Suteikite savo socialinio poveikio ambicijai gyvenimą, išvenkite kliūčių, trukdančių plėstis, ir tapkite įkvepiančiu pavyzdžiu kitiems!

Registracija tęsis iki balandžio 24 d. 

Atrinktas organizacijas informuosime iki gegužės 2 d.

PROGRAMA

 

Poveikio laboratorijoje, startuojančioje jau 2022 m. gegužės 20 d., dešimties atrinktų organizacijų laukia: 

Gegužės 20 d. – birželio 10 d.

4-IOS MENTORYSTĖS SESIJOS

Poveikio valdymo mokymų metu drauge su patyrusiais mentoriais – savo sričių ekspertais, aiškinsitės, kaip jūsų vykdomos veiklos gali būti matuojamos ir analizuojamos. Sužinosite, kiek duomenų jums iš tikrųjų reikia, norint įrodyti savo poveikį. Mokymų grupėse nusistatysite konkrečius poveikio rodiklius, kuriuos, jūsų nuomone, galite pasiekti, ir susidarysite matavimo planą.

Birželio 10 d. 

KONSULTACIJŲ, „NETWORKINGO“ IR „MATCHMAKINGO“ DIENA

Bendraukite, megzkite ryšius su kitais socialinio verslo profesionalais ir padidinkite savo verslo galimybes. Renginio metu detaliau aptarsime jūsų poreikius ir supažindinsime su individualiais mentoriais, padėsiančiais jūsų organizacijai savarankiškos praktikos metu.

Birželis – rugsėjo 15 d.

INDIVIDUALUS DARBAS SU MENTORIŲ PAGALBA

Paverskite poveikio matavimą reguliaria jūsų veiklos dalimi. Jau turite visą reikiamą matavimo įrankių bagažą, tad belieka atlikti matavimus ir įvertinti savo poveikį. Rugsėjo 15 d. „Atgal į Poveikio laboratoriją“ renginio metu pasidalinkite įgyta patirtimi. Kartais didžiausias kuriamas poveikis būna visai ne toks, kokio tikisi organizacijos ir verslai.

Rugsėjo 22-23 d. 

„PITCHINGO“ MOKYMAI

Atsakykite į klausimą, kaip norite save pristatyti suinteresuotoms šalims, potencialiems investuotojams ir kitiems jūsų veiklos rėmėjams. Išmokite, kaip komunikuoti savo kuriamą poveikį, naudojantis naratyvais, skaičiais ir ataskaitomis. Suteikite savo istorijai balsą.

Rugsėjo 30 d. 

BAIGIAMASIS „PITCHINGO“ VAKARAS

Pristatykite savo kuriamą poveikį taip, kad auditorijai nekiltų klausimas: kodėl turėčiau investuoti į jūsų vykdomas veiklas? Atrinktas laimėtojas bus apdovanotas „Luminor“ finansine parama organizacijos plėtrai. 

POVEIKIO LABORATORIJOS ĮRANKIAI

Pokyčių teorija
Ši plačiai pasaulyje naudojama poveikio matavimo metodika leis jums aiškiai apsibrėžti siekiamą poveikį ir identifikuoti veiklas, kurios padės pasiekti norimą tikslą. 
Poveiko rodiklių sąrašas
Turbūt jau žinote, kad jeigu norite pasiekti teigiamą socialinį poveikį, nebūtinai reiškia, kad jį ir pasieksite. Poveikio rodiklių sąrašas padės jums apeiti šią prielaidą (tarp socialinio verslo profesionalų jau tapusia tabu) ir įvertinti pokyčius, kurių siekiate.
Tyrimo metodų sąrašas
Įsitikinkite patys, kad poveikio matavimas nebūtinai yra nuobodi, sudėtinga ir daug laiko atimanti veikla. Šis įrankis padės jums nuspręsti, kokiais būdais rinkti informaciją apie savo vykdomą veiklą, kad vėliau turėtumėte patikimą savo socialinės vertės įrodymą.
Matavimo planas
Projektų valdymas neegzistuotų be organizacinių įgūdžių. Lygiai taip pat poveikio matavimui būtinas aiškus planas. Sužinokite, kokie yra efektyviausi būdai organizuoti veiklą, susijusią su jūsų socialinio poveikio valdymu.
Previous slide
Next slide

PROJEKTO PARTNERIAI