veiklą pradėjo Socialinio verslo 

„Poveikio laboratorija“

Prasidėjo „Luminor“ banko ir nevyriausybinės organizacijos „Geri norai LT“ organizuojamas projektas „Poveikio laboratorija“ – jo metu 9 atrinkti dalyviai organizacijos mokosi valdyti ir stiprinti savo veiklos socialinį poveikį. Šešis mėnesius truksiantis projektas – gera galimybė įmonėms išmokti įvertinti, kokią naudą jų plėtojamas verslas atneša visuomenei. 
Atrinktų įmonių organizacijų atstovai projekto metu turės galimybę klausyti paskaitų ir dalyvauti praktiniuose seminaruose, kuriuose kartu su lektoriais išsigrynins pagrindinius verslo iššūkius, svarstys apie reikalingus pokyčius, sudarinės poveikio matavimo planą, diskutuos apie verslo tvarumą ir plėtrą, mokysis pristatyti savo idėjas. 
Vasarą projekto dalyviams rengiamos individualios mentorystės sesijos, o rudenį visą projektą vainikuos renginys, kuriame dalyviai investuotojams pristatinės savo idėjas. Jo nugalėtojui „Luminor“ bankas skirs 3000 eurų prizą, skirtą toliau plėtoti savo socialinį verslą. 
Projekte dalyvauja 9 įvairių sričių socialinio verslo įmonės: labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas“, VŠĮ „LASS pietvakarių centras“, „Surink Lietuvą“, „Sengirės fondas“, VŠĮ „SPEAK Kaunas“, visuomeninė organizacija „Senjorų pasaulis“, paramos ir labdaros fondas „Mamų unija“, projektas „Stiprūs įvairovėje“ (VŠĮ „Jaunimo asmeninio tobulėjimo centras“), prekės ženklas „Copie.
„Norėdami sėkmingai „parduoti“ savo idėjas, socialinio verslo atstovai turi nebijoti ir išmokti realiai vertinti savo projektų vertę – kiek jie duoda pelno, o kiek naudos atneša visuomenei. Visą pusmetį mokysimės įvertinti ir pristatyti savo projektų esmę, o geriausių vertinimų sulaukęs projektas gaus finansavimą. Manau, kad tai socialinio verslo atstovams suteiks praktinių žinių, o tuo pačiu – ir pasitikėjimo savo jėgomis“, – sako „Luminor“ banko Verslo klientų skyriaus vadovas Vytis Žegužauskas. 
Kartu projektą įgyvendinančios „Geri norai LT“ įkūrėja Jurgita Ribinskaitė-Glatzer teigia, kad projekto atrankoje dalyvavusių pretendentų įvairovė įkvepia toliau aktyviai dirbti.
„Matome projekto dalyvius iš pačių įvairiausių socialinio verslo sričių, tačiau jų visų tikslas – kuo daugiau naudos ne tik pačiam verslui, bet ir visuomenei. Kuo daugiau verslininkų sieks naudos ne tik sau, tuo geriau gyvensime mes visi. Todėl smagu matyti, kaip jie projekto metu semiasi naujų žinių, ieško naujų požiūrio taškų ir įgyja pasitikėjimo“, – teigia J.Ribinskaitė-Glatzer. 
Daugiau informacijos apie projektą galima rasti čia.