Socialinį verslą kviečiame dalyvauti

„Poveikio laboratorijoje“

Socialinis verslas ir pilietinės organizacijos kviečiamos registruotis dalyvauti projekte „Poveikio laboratorija“, kuriame išmoks valdyti ir stiprinti socialinį veiklos poveikį. 10 atrinktų įmonių mokysis mentorystės sesijose ir gaus individualių konsultacijų.

Projekto organizatoriai – „Luminor“ bankas ir nevyriausybinė organizacija „Geri norai LT“ – nurodo, kad mokymų programa truks 6 mėn., o jos pabaigoje numatyto konkurso nugalėtojas gaus ir finansinę „Luminor“ banko paramą – 3.000 Eur. Registracija į projektą vyks iki balandžio 24 d., poveikio valdymo programoje dalyvauti bus pakviestos 10 organizacijų.

Vytis Žegužauskas, „Luminor“ banko verslo klientų skyriaus vadovas, nurodo, kad nepaisant socialinio verslo naudos visuomenei, tebėra įprasta manyti, kad socialinis verslas negali ar neturi būti pelningas.

„Ši nuostata trukdo organizacijoms plėstis ir kurti didesnį pokytį pasirinktoje socialinėje srityje – juk tam, kad verslas atliktų savo misiją, jam būtina veikti efektyviai visomis prasmėmis, finansine – taip pat. O tam, kad socialinis verslas galėtų pritraukti finansavimą iš investuotojų ar rėmėjų, būtina gebėti matuoti ir valdyti daromą socialinį poveikį, – pranešime cituojamas V. Žegužauskas. – Mūsų banko darbuotojai savanoriškai padės smulkaus ir vidutinio verslo atstovams, veikiantiems socialinio verslo srityje, išmokti vertinti dabartinę verslo situaciją ir numatyti priemones veiklos efektyvumui didinti.“

„Poveikio laboratorija“ truks šešis mėnesius – nuo gegužės iki spalio. Poveikio valdymo mokymų metu dalyviai su patyrusiais mentoriais aiškinsis, kaip jų vykdoma veikla gali būti matuojama ir analizuojama. Ekspertai suteiks žinių, kiek duomenų reikia įrodyti organizacijos poveikį, kokius konkrečius rodiklius reikėtų matuoti ir kaip tai padaryti. Projekto dalyviai taip pat mokysis, kaip komunikuoti kuriamą poveikį suinteresuotoms šalims – visuomenei, investuotojams ir rėmėjams.

„Socialinio verslo potencialas auga. Pagrindinis skirtumas, kuo toks verslas skiriasi nuo tradicinio – visuomenėje kuriamas socialinis pokytis. Atėjo laikas atidžiai peržiūrėti socialinio verslo strategiją ir padėti įmonėms įsidiegti poveikio matavimo sistemą, kuri užtikrintų, kad jų darbas duotų dar geresnių rezultatų“, – nurodo Jurgita Ribinskaitė-Glatzer, „Geri Norai LT“ įkūrėja.

Programos pabaigoje numatyta baigiamoji rezultatų pristatymo sesija, kurioje organizacijos turėtų pristatyti savo socialinį verslą ir jo daromą poveikį taip, kad komisijai nekiltų abejonių, ar verta į jį investuoti. Laimėtojas bus apdovanotas „Luminor“ parama organizacijos plėtrai.

Daugiau informacijos apie projektą rasite čia